2011
Hands-on experimental activities in inquiry-based science education
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Hands-on experimental activities in inquiry-based science education
Název česky
Hands-on experimenální aktivity v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Ljubljana, Proceedings of the 8th International Conference on Hands-on Science : Focus on multimedia, od s. 91-96, 6 s. 2011
Nakladatel
University of Ljubljana, Slovenia
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovinsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00053175
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-989-95095-7-3
Klíčová slova česky
hands-on experimenty; badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
hands-on experiments; inquiry-based science education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 08:57, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
The paper deals with a research of the hands-on experimets used in IBSE: Inquiry-Based Science Education. Hands-on activities play a crucial role in all four levels of IBSE. The principle of IBSE is presented on a particular example of hands-on activities in the frame of European research project PROFILES. Used research method is design-based research. The core outcome is the role of hands-on activity in science education.
Česky
Článek se zabývá výzkumem hands-on aktivit aplikovaných v IBSE: badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání. Hands-on aktivity hrají zásadní roli ve všech čtyřech úrovních IBSE. Princip IBSE je prezentován na konkrétním příkladu hands-on aktivity v rámci evropského výzkumného projektu PROFILES. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Hlavním výstupem výzkumu je role hands-on experimentů v přírodovědném vzdělávání.