2011
Příprava studentů oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na inkluzivní prostředí v primární škole
HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁZákladní údaje
Originální název
Příprava studentů oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na inkluzivní prostředí v primární škole
Název anglicky
Pregraduate Preparation of Teachers for Inclusion at Primary School
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Banská Bystrica, Učitelia a primárna edukácia včera, dnes a zajtra, od s. 94-97, 4 s. 2011
Nakladatel
Katedra elementárnej a predškolskej pedagogiky PdF UMB
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00053219
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-557-0116-5
Klíčová slova česky
pregraduální příprava učitelů; první stupeň základní školy; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze
Klíčová slova anglicky
pregraduate preparation of teachers; primary school; pupils with special needs; inclusion
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 22. 9. 2011 14:14, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
V příspěvku jsou prezentovány některé výsledky řešení dílčího úkolu v rámci výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“, které reflektují podmínky inkluze spolupracujících škol. Z poznatků výzkumu se odvíjí úvahy o změnách v pojetí pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU.
Anglicky
In the paper are presented some results of solving partial goal of the framework research project of the Faculty of Education of Masaryk University „Special needs of the pupils in the context of general training programme for primary education", which reflected of the conditions of inclusion in the cooperative schools. From the research results we think about necessary innovations in pregraduate preparation of the teachers of primary school on the Faculty of Education MU.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|