2011
On definition characteristics of organizational learning in schools
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ, Martin SEDLÁČEK et. al.Základní údaje
Originální název
On definition characteristics of organizational learning in schools
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Budapest - Szeged, Does Leadership Matter? Implications for leadership development and the school as a learning organisation. od s. 147-157, 11 s. 2011
Nakladatel
HUNSEM - University of Szeged
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Maďarsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/11:00050018
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-963-306-111-4
Klíčová slova anglicky
school; leadership; organisational learning
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 1. 2013 18:09, prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
V originále
The text presents the theoretical outcome of the opening stage of a research project named Leadership in the Processes of Organizational Learning in Schools. The analysis is aimed at how the processes of organizational learning are generally defined and developed and what is known about the reality of organizational learning in schools. The authors also see the quest for defining signs of organizational learning as another step towards an integrative theory of organizational learning, herewith commenting on the possible specifics of school practice.
Česky
Text představuje teoretický výsledek úvodní etapy výzkumného projektu s názvem vedení v procesu organizační učení ve školách. Analýza je zaměřena na to, jak jsou procesy organizačního učení obecně definovány a rozvíjeny a co je známo o realitě organizačního učení ve školách. Autoři také usilují o definování známky organizačního učení jako o další krok směrem k integrativní teorie organizačního učení a z této pozice komentují možná specifika školní praxe.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaV |
|