HAVEL, Jiří a Hana HORKÁ. Prohlubování integrace pedagogických a psychologických disciplín s oborovými didaktikami v pregraduální přípravě učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU. In Pregraduální příprava učitelů primární a preprimární školy v kontextu kurikulární reformy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2011, s. 155-159. Odborná publikace; čz 2011/229. ISBN 978-80-244-2775-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Prohlubování integrace pedagogických a psychologických disciplín s oborovými didaktikami v pregraduální přípravě učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU
Název anglicky Deepening Integration of Pedagogical and Psychological Disciplines and Professional Didactics of Pre-service Primary School Teacher Education at the Faculty of Education, Masaryk University
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana HORKÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Olomouc, Pregraduální příprava učitelů primární a preprimární školy v kontextu kurikulární reformy, od s. 155-159, 5 s. Odborná publikace; čz 2011/229, 2011.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053306
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-2775-1
Klíčová slova česky Profesní příprava učitelů prvního stupně základní školy; didaktická příprava; pedagogicko-psychologická příprava; integrace; integrovaný vědní základ
Klíčová slova anglicky Studies of primary school teaching; syllabus; didactics preparation; pedagogic-psychological preparation; integration; integrated of science base
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 25. 8. 2013 11:02.
Anotace
Příspěvek volně navazuje na vystoupení autorů na konferenci Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky (PdF UK Olomouc, duben 2009). Přináší další výsledky reflexe aktuálního stavu studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU se zvláštním zřetelem na prohlubování integrace pedagogických a psychologických disciplín s oborovými didaktikami. Změny v pojetí předmětů jsou konkretizovány na příkladu tzv. integrovaného vědního základu pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět.
Anotace anglicky
Building on the authors’ presentation at the April 2009 conference, the article includes some new reflections about the primary school teacher education curriculum at the Faculty of Education, Masaryk University. The authors focus on deepening integration of pedagogic and psychological disciplines and professional didactics. Changes in conception are concrete for instance so - called integrated of science background for educational region Man and His World.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 10:03