OPATŘILOVÁ, Dagmar. Speciálně pedagogická diagnostika u žáků se souběžným postižením více vadami. Význam mezioborové spolupráce. In Projekt Inovace studijního programu všeobecného lékařství s rozšířenou výukou pediatrie na LF MU (CZ.1.07/2.2.00/15.0187), řešitel prof. MUDr. Ivo Šlapák, CSc., období řešení 10/2010 - 9/2012, investor/program : Ministerstvo školství, mládeže a tělovýcho. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Speciálně pedagogická diagnostika u žáků se souběžným postižením více vadami. Význam mezioborové spolupráce.
Název česky Speciálně pedagogická diagnostika u žáků se souběžným postižením více vadami. Význam mezioborové spolupráce.
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar.
Vydání Projekt Inovace studijního programu všeobecného lékařství s rozšířenou výukou pediatrie na LF MU (CZ.1.07/2.2.00/15.0187), řešitel prof. MUDr. Ivo Šlapák, CSc., období řešení 10/2010 - 9/2012, investor/program : Ministerstvo školství, mládeže a tělovýcho, 2011.
Další údaje
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 29. 9. 2011 15:20.
VytisknoutZobrazeno: 25. 8. 2024 00:21