2011
Implementation of design-based research methodology into science teachers' training
TRNA, Josef a Eva TRNOVÁZákladní údaje
Originální název
Implementation of design-based research methodology into science teachers' training
Název česky
Implementování design-based výzkumu do přípravy přírodovědných učitelů
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
International Journal on New Trends in Education and Their Implications, Ankara, Turecko, Gazi Universitesi, 2011, 1309-6249
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Turecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00053424
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
design-based výzkum; hands-on experimenty; motivace; příprava přírodovědných učitelů
Klíčová slova anglicky
design-based research; hands-on experimentation; motivation; science teachers’ training
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 08:57, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
The design-based research is a new trend in the educational research. This methodology was implemented into pre-service and in-service science teachers’ training. Used research method is design-based research. We present research outcomes of the implementation of the design-based research methodology into pre-service primary science teachers’ training in the form of training methods.
Česky
Design-based výzkum je novým trendem v edukačním výzkumu. Tato metodologie je implementována do pregraduálního a postgraduálního vzdělávání přírodovědných učitelů. Použitá výzkumná metoda je konstrukční výzkum. Jsou prezentovány výsledky výzkumu implementace design-based výzkumu do pregraduální přípravy přírodovědných učitelů předmětů v podobě výcvikových metod.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|