TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Implementation of design-based research methodology into science teachers' training. International Journal on New Trends in Education and Their Implications. Ankara, Turecko: Gazi Universitesi, 2011, roč. 2, č. 4, s. 19-28. ISSN 1309-6249.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Implementation of design-based research methodology into science teachers' training
Název česky Implementování design-based výzkumu do přípravy přírodovědných učitelů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání International Journal on New Trends in Education and Their Implications, Ankara, Turecko, Gazi Universitesi, 2011, 1309-6249.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053424
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky design-based výzkum; hands-on experimenty; motivace; příprava přírodovědných učitelů
Klíčová slova anglicky design-based research; hands-on experimentation; motivation; science teachers’ training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 08:57.
Anotace
The design-based research is a new trend in the educational research. This methodology was implemented into pre-service and in-service science teachers’ training. Used research method is design-based research. We present research outcomes of the implementation of the design-based research methodology into pre-service primary science teachers’ training in the form of training methods.
Anotace česky
Design-based výzkum je novým trendem v edukačním výzkumu. Tato metodologie je implementována do pregraduálního a postgraduálního vzdělávání přírodovědných učitelů. Použitá výzkumná metoda je konstrukční výzkum. Jsou prezentovány výsledky výzkumu implementace design-based výzkumu do pregraduální přípravy přírodovědných učitelů předmětů v podobě výcvikových metod.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 09:05