GRŮZOVÁ, Lucie. Preschools and their approach to health. In Řehulka, Evžen. SCHOOL AND HEALTH 21. Health Literacy through Education. Brno: Masaryk University, 2011, s. 65-75, 9 s. ISBN 978-80-210-5720-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Preschools and their approach to health
Název česky Mateřské školy a přístup ke zdraví
Autoři GRŮZOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, SCHOOL AND HEALTH 21. Health Literacy through Education, od s. 65-75, 9 s. 2011.
Nakladatel Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053431
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5720-3
Klíčová slova česky Školní vzdělávací program; Program Škola podporující zdraví; Škola podporující pohyb; Montessori škola
Klíčová slova anglicky Curriculum of preschool; health promoting preschool; preschool focusing movement; Montessori preschool; project Schools for health
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D., učo 152991. Změněno: 9. 11. 2012 19:36.
Anotace
This article presents the comparision of four Brno s preschools from the curriculum view and from the experimental view. At first there are four preschools curriculums of the common preschool, the health promoting preschool, the preschool focusing movement and the Montessori preschool. These curriculums are compared with main goals of project Schools for health. In the second part of the article there is comparison of visits in these preschools. The aim of this article is to submit different approaches of preschools and their attitude to health.
Anotace česky
Článek předkládá srovnání čtyř brněnských mateřských škol (běžná MŠ, MŠ podporující zdraví, MŠ zaměřující se na pohyb a Montessori MŠ) z hlediska kurikulárního a také z hlediska experimentálního. První část článku vytyčuje hlavní priority programu „Škola podporující zdraví“, které jsou srovnávány se školními vzdělávacími plány jednotlivých mateřských škol. Druhá část předkládá vyhodnocení pozorování jednoho dopoledního programu. Cílem článku je předložit sondu z různých prostředí mateřských škol a jejich přístupu a vedení ke zdraví.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:03