HRICOVÁ, Lenka a Jiřina KLENKOVÁ. Komunikační kompetence žáků a učitelů základní školy pro sluchově postižené. Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: PdF MU, 2011, roč. 135, č. 5, s. 6-16. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikační kompetence žáků a učitelů základní školy pro sluchově postižené
Název anglicky Communicative Competences of Pupils and Teachers at Primary School for Hearing Impaired
Autoři HRICOVÁ, Lenka a Jiřina KLENKOVÁ.
Vydání Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2011, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky 1. stupeň ZŠ pro sluchově postižené; komunikační kompetence; integrace; inkluze
Klíčová slova anglicky primary school for hearing impaired; communication competences; integration; inclusion
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 6. 3. 2012 16:40.
Anotace
Příspěvek shrnuje výsledky dílčího výzkumu z oblasti komunikačních kompetencí žáků a učitelů 1. stupně ZŠ pro sluchově postižené, částečně v kontextu integrace a inkluze.
Anotace anglicky
The paper summarizes the results of partial research from the field of communication competences of pupils and teachers at primary school for hearing impaired, in context of inclusion.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 12. 10. 2024 01:19