B 2011

Geografie cestovního ruchu České republiky

VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ, Josef KUNC, Petr TONEV et. al.

Základní údaje

Originální název

Geografie cestovního ruchu České republiky

Název anglicky

Geography of tourism in the Czech Republic

Autoři

VYSTOUPIL, Jiří (203 Česká republika, domácí), Martin ŠAUER (203 Česká republika, garant, domácí), Andrea HOLEŠINSKÁ (203 Česká republika, domácí), Josef KUNC (203 Česká republika, domácí), Petr TONEV (203 Česká republika, domácí) a Daniel SEIDENGLANZ (203 Česká republika)

Vydání

první. Plzeň, 318 s. 2011

Nakladatel

Aleš Čeněk

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14560/11:00050695

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-7380-340-7

Klíčová slova česky

geografie; cestovní ruch; Česká republika

Klíčová slova anglicky

geography; tourism; Czech Republic

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 3. 2013 16:14, Ing. Martin Šauer, Ph.D.

Anotace

V originále

Publikace přináší výsledky více než třicetiletého výzkumu geografické problematiky cestovního ruchu v ČR. Publikace je ve věcné a obsahové rovině členěna do následujících hlavních problémových okruhů - geografický výzkum cestovního ruchu a rekreace v ČR - stručná historie vývoje cestovního ruchu v ČR - potenciál a předpoklady rozvoje rozvoje cestovního ruchu - základní a doprovodná infrastruktura cestovního ruchu - hlavní formy a druhy cestovního ruchu - hosté a návštěvnost - geografická regionlaizace cestovního ruchu ČR - regionální profily

Anglicky

This monograph is a summary of more than thirty years when the geographical research in the field of tourism in the Czech Republic has been carried out. The publication itself is divided into nine basic parts (problem areas): brief summary of geographical research in tourism in the Czech Republic; history of tourism development in Czech Republic, analysis and assessment of basic preconditions and factors for tourism; development and spatial localisation of accommodation facilities in the Czech Republic and on selected sport-recreational infrastructure; main forms and types of tourism in the Czech Republic; structural analysis and assessment of domestic and foreign visitors;basic theoretical and methodical backgrounds as well as a practical application of regionalisation of tourism in the Czech Republic.

Návaznosti

MUNI/A/0961/2009, interní kód MU
Název: Geografie cestovního ruchu zemí střední Evropy (Akronym: GCRZSE)
Investor: Masarykova univerzita, Geografie cestovního ruchu zemí střední Evropy, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
WB-08-04, projekt VaV
Název: Návrh nové rajonizace cestovního ruchu ČR
Investor: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Návrh nové rajonizace cestovního ruchu ČR