2011
Geografie cestovního ruchu České republiky
VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ, Josef KUNC, Petr TONEV et. al.Základní údaje
Originální název
Geografie cestovního ruchu České republiky
Název anglicky
Geography of tourism in the Czech Republic
Autoři
VYSTOUPIL, Jiří (203 Česká republika, domácí), Martin ŠAUER (203 Česká republika, garant, domácí), Andrea HOLEŠINSKÁ (203 Česká republika, domácí), Josef KUNC (203 Česká republika, domácí), Petr TONEV (203 Česká republika, domácí) a Daniel SEIDENGLANZ (203 Česká republika)
Vydání
první. Plzeň, 318 s. 2011
Nakladatel
Aleš Čeněk
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14560/11:00050695
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-7380-340-7
Klíčová slova česky
geografie; cestovní ruch; Česká republika
Klíčová slova anglicky
geography; tourism; Czech Republic
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 3. 2013 16:14, Ing. Martin Šauer, Ph.D.
V originále
Publikace přináší výsledky více než třicetiletého výzkumu geografické problematiky cestovního ruchu v ČR. Publikace je ve věcné a obsahové rovině členěna do následujících hlavních problémových okruhů - geografický výzkum cestovního ruchu a rekreace v ČR - stručná historie vývoje cestovního ruchu v ČR - potenciál a předpoklady rozvoje rozvoje cestovního ruchu - základní a doprovodná infrastruktura cestovního ruchu - hlavní formy a druhy cestovního ruchu - hosté a návštěvnost - geografická regionlaizace cestovního ruchu ČR - regionální profily
Anglicky
This monograph is a summary of more than thirty years when the geographical research in the field of tourism in the Czech Republic has been carried out. The publication itself is divided into nine basic parts (problem areas): brief summary of geographical research in tourism in the Czech Republic; history of tourism development in Czech Republic, analysis and assessment of basic preconditions and factors for tourism; development and spatial localisation of accommodation facilities in the Czech Republic and on selected sport-recreational infrastructure; main forms and types of tourism in the Czech Republic; structural analysis and assessment of domestic and foreign visitors;basic theoretical and methodical backgrounds as well as a practical application of regionalisation of tourism in the Czech Republic.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2009, interní kód MU |
| ||
WB-08-04, projekt VaV |
|