DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ. Dramatická výchova - předmět nebo metoda práce na 1. stupni ZŠ? In Alena Doušková, Štefan Porubský, Zlatica Huľová. UČITELIA A PRIMÁRNA EDUKÁCIA VČERA, DNES A ZAJTRA. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Pedagogická fakulta, 2010, 2011, s. 244-252, 8 s. ISBN 978-80-557-0116-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dramatická výchova - předmět nebo metoda práce na 1. stupni ZŠ?
Název česky Dramatická výchova - předmět nebo metoda práce na 1. stupni ZŠ?
Název anglicky Drama Education - the subject or method of work to 1 primary school?
Autoři DOLEŽAL, Tomáš (203 Česká republika, domácí) a Marie PAVLOVSKÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Banská Bystrica, UČITELIA A PRIMÁRNA EDUKÁCIA VČERA, DNES A ZAJTRA, od s. 244-252, 8 s. 2011.
Nakladatel Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Pedagogická fakulta, 2010
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053564
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-557-0116-5
Klíčová slova česky dramatická výchova; 1. stupeň ZŠ; ŠVP; výzkum; metoda práce; samostatný předmět
Klíčová slova anglicky drama; primary school; school curriculum; research; methods of work; a separate subject
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 21. 3. 2012 12:40.
Anotace
V příspěvku se zabýváme využitím DV na ZŠ, především na 1. st. ZŠ, na němž může být DV ve formě samostatného předmětu nebo jako metoda práce, která propojuje jednotlivé předměty a dává do souvislostí poznatky z těchto předmětů. Představujeme výzkum, který proběhl na brněnských ZŠ, jehož cílem bylo zjistit, v jaké formě je DV na dané škole využívána, jak je DV zařazena v ŠVP a jakou formu DV učitelé upřednostňují.
Anotace anglicky
We deal with the use of drama in primary school, especially at primary school, which can be drama in the form of a separate course or as a method of work, linking different subjects and gives coherence to the knowledge of these subjects. We introduce research which took place at primary schools in Brno and it is aim was to determine in what form is drama education at the school used as drama in education included in school curriculum and what sort of drama teachers prefer.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 07:14