DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ. Kooperace a participace pomocí metod DV. In Oldřich Šimoník. Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence 1. díl. 1. díl. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 128-152, 24 s. ISBN 978-80-210-5561-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kooperace a participace pomocí metod DV
Název česky Kooperace a participace pomocí metod DV
Název anglicky Cooperation and participation by the methods drama education
Autoři DOLEŽAL, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie PAVLOVSKÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. díl. Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence 1. díl, od s. 128-152, 24 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053565
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5561-2
Klíčová slova česky dramatická výchova; škola; inkluze; integrace; zdravotní postižení; pregraduální příprava
Klíčová slova anglicky drama education; school; inclusion; integration; health impairment; undergraduate study program
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 28. 3. 2012 23:06.
Anotace
Příspěvek prezentuje využití dramatické výchovy jako metody práce v pregraduální přípravě učitelů na PdF MU. Obsahuje návrh dvou lekcí, které byly realizovány a staly se východiskem pro výzkumné šetření, které je zde také uvedeno.
Anotace anglicky
The article presents the use of drama education as a method of work in undergraduate study programs at the Faculty of Education, Masaryk University. It includes a layout of two lessons which were carried out and became the basis for a research also included here.
Návaznosti
MUNI/A/1024/2010, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 16:18