D 2011

Kooperace a participace pomocí metod DV

DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ

Základní údaje

Originální název

Kooperace a participace pomocí metod DV

Název česky

Kooperace a participace pomocí metod DV

Název anglicky

Cooperation and participation by the methods drama education

Autoři

DOLEŽAL, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie PAVLOVSKÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. díl. Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence 1. díl, od s. 128-152, 24 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00053565

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5561-2

Klíčová slova česky

dramatická výchova; škola; inkluze; integrace; zdravotní postižení; pregraduální příprava

Klíčová slova anglicky

drama education; school; inclusion; integration; health impairment; undergraduate study program

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2012 23:06, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje využití dramatické výchovy jako metody práce v pregraduální přípravě učitelů na PdF MU. Obsahuje návrh dvou lekcí, které byly realizovány a staly se východiskem pro výzkumné šetření, které je zde také uvedeno.

Anglicky

The article presents the use of drama education as a method of work in undergraduate study programs at the Faculty of Education, Masaryk University. It includes a layout of two lessons which were carried out and became the basis for a research also included here.

Návaznosti

MUNI/A/1024/2010, interní kód MU
Název: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty