JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Michaela PÍŠOVÁ a Eva MINAŘÍKOVÁ. Učitel jako reflektivní praktik. In Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 13-23, 10 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{954100, author = {Janík, Tomáš and Slavík, Jan and Píšová, Michaela and Minaříková, Eva}, address = {Brno}, booktitle = {Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum.}, edition = {1.}, keywords = {Teacher education; reflection; reflective practitioner}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-213-0}, pages = {13-23}, publisher = {Paido}, title = {Učitel jako reflektivní praktik}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 954100 AU - Janík, Tomáš - Slavík, Jan - Píšová, Michaela - Minaříková, Eva PY - 2011 TI - Učitel jako reflektivní praktik VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21 PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152130 KW - Teacher education KW - reflection KW - reflective practitioner N2 - V kapitole představujeme základní teoretické koncepty, o něž se opírá výklad v této knize. Z výběru konceptů je patrné, že se hlásíme k pojetí učitele jako reflektivního praktika. V první části kapitoly analyzujeme povahu vyučování jako druhu pedagogického jednání, následně analyzujeme vztah mezi učitelovým jednáním a myšlením, přičemž objasňujeme význam intuice. V další části postupujeme k výkladu pojmu reflexe a objasňujeme základní východiska reflektivní praxe. ER -
JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Michaela PÍŠOVÁ a Eva MINAŘÍKOVÁ. Učitel jako reflektivní praktik. In \textit{Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s.~13-23, 10 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21. ISBN~978-80-7315-213-0.
|