C 2011

CPV videoweb – funkce a postup tvorby

JANÍK, Tomáš, Milan KUBIATKO a Eva MINAŘÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

CPV videoweb – funkce a postup tvorby

Název česky

CPV videoweb – funkce a postup tvorby

Název anglicky

CPV videoweb - functions and the development process

Autoři

JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Milan KUBIATKO (703 Slovensko, domácí) a Eva MINAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. od s. 105-108, 3 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21, 2011

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00053585

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-213-0

Klíčová slova česky

Učitelské vzdělávání; video

Klíčová slova anglicky

Teacher education; video

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2013 11:12, PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.

Anotace

V originále

V této části knihy jsou prezentovány aktivity širšího kolektivu autorů, které směřují k vytvoření elektronického učebního prostředí pro (budoucí) učitele. Toto učební prostředí s názvem CPV videoweb je založeno na videozáznamech výuky a má fungovat jako nástroj diagnostikování a rozvíjení reflektivních kompetencí učitelů a zároveň jako výzkumný nástroj. V CPV videowebu jsou krátké videosekvence z výuky obohaceny o různé otázky či úkoly a jako takové jsou předkládány (budoucím) učitelům k zamyšlení, resp. k řešení.

Anglicky

In this chapter we introduce activities of a group of authors which aim at developing an e-learning environment for (prospective) teachers. This e-learning environment called CPV videoweb is based on classroom videos and should serve the purpose of diagnosing and developing reflective competences of (prospective) teachers and also as a research tool. Short videosequences are complemented by various questions and tasks and presented to (prospective) teachers.

Návaznosti

LC06046, projekt VaV
Název: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání