2011
CPV videoweb – funkce a postup tvorby
JANÍK, Tomáš, Milan KUBIATKO a Eva MINAŘÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
CPV videoweb – funkce a postup tvorby
Název česky
CPV videoweb – funkce a postup tvorby
Název anglicky
CPV videoweb - functions and the development process
Autoři
JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Milan KUBIATKO (703 Slovensko, domácí) a Eva MINAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. od s. 105-108, 3 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21, 2011
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00053585
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-213-0
Klíčová slova česky
Učitelské vzdělávání; video
Klíčová slova anglicky
Teacher education; video
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2013 11:12, PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
V originále
V této části knihy jsou prezentovány aktivity širšího kolektivu autorů, které směřují k vytvoření elektronického učebního prostředí pro (budoucí) učitele. Toto učební prostředí s názvem CPV videoweb je založeno na videozáznamech výuky a má fungovat jako nástroj diagnostikování a rozvíjení reflektivních kompetencí učitelů a zároveň jako výzkumný nástroj. V CPV videowebu jsou krátké videosekvence z výuky obohaceny o různé otázky či úkoly a jako takové jsou předkládány (budoucím) učitelům k zamyšlení, resp. k řešení.
Anglicky
In this chapter we introduce activities of a group of authors which aim at developing an e-learning environment for (prospective) teachers. This e-learning environment called CPV videoweb is based on classroom videos and should serve the purpose of diagnosing and developing reflective competences of (prospective) teachers and also as a research tool. Short videosequences are complemented by various questions and tasks and presented to (prospective) teachers.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|