JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR, Michaela PÍŠOVÁ a Jan SLAVÍK. Hospitace v souvislostech kurikulární reformy. In Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, s. 16-28. Výzkumná zpráva. ISBN 978-80-904966-6-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{954213, author = {Janík, Tomáš and Najvar, Petr and Píšová, Michaela and Slavík, Jan}, address = {Praha}, booktitle = {Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím}, edition = {1.}, keywords = {hospitation; curricular reform; research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-904966-6-8}, pages = {16-28}, publisher = {Národní ústav pro vzdělávání}, title = {Hospitace v souvislostech kurikulární reformy}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 954213 AU - Janík, Tomáš - Najvar, Petr - Píšová, Michaela - Slavík, Jan PY - 2011 TI - Hospitace v souvislostech kurikulární reformy VL - Výzkumná zpráva PB - Národní ústav pro vzdělávání CY - Praha SN - 9788090496668 KW - hospitation KW - curricular reform KW - research N2 - V úvodní kapitole jsou ve stručném přehledu představeny hlavní myšlenky celé publikace, které jsou pak v dalším textu rozvíjeny a prohloubeny. Hospitace je zde popsána jako nástroj pedagogické reflexe, která je v našem případě tematicky zaměřena na vztahy mezi obsahem a cíli výuky. Hospitace je tradičním a prakticky nejúčinnějším prostředkem, jak přivádět učitele k reflexi vlastní výuky a k její analýze s oporou v kurikulárním programu anebo v teorii. Tímto způsobem hospitace může přispívat jak ke zvyšování kvality výuky, tak k profesnímu rozvoji učitelů. Proto mluvíme o rozvíjející hospitaci. ER -
JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR, Michaela PÍŠOVÁ a Jan SLAVÍK. Hospitace v souvislostech kurikulární reformy. In \textit{Janík, T., Slavík, J., \&{} Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím}. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, s.~16-28. Výzkumná zpráva. ISBN~978-80-904966-6-8.
|