2011
Výzkumný záměr Pedagogické fakulty „Škola a zdraví pro 21. Století“ z hlediska optimálního vývoje
ŘEHULKA, EvženZákladní údaje
Originální název
Výzkumný záměr Pedagogické fakulty „Škola a zdraví pro 21. Století“ z hlediska optimálního vývoje
Název česky
Výzkumný záměr Pedagogické fakulty „Škola a zdraví pro 21. Století“ z hlediska optimálního vývoje
Název anglicky
Research project of the Faculty of Education "School and Health for the 21st Century " for the optimal development
Autoři
Vydání
Klinicko-psychologický den, Lékařský dům, Praha, 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Škola a zdraví; optimální vývoj; výchova ke zdraví; mentální hygiena
Klíčová slova anglicky
School and health; optimal development; health education; mental hygiene
Změněno: 22. 10. 2011 17:55, prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
V originále
Byly prezentovány výzkumné výsledky z projektu „Škola a zdraví pro 21. Století“ Z aspektu optimálního rozvoje osobnosti. Aplikace základních výsledků mentální hygieny a výchovy ke zdraví musí respektovat zákonitosti optimálního vývoje osobnosti a z tohoto hlediska musejí být také formulována výzkumné výsledky do praxe.
Anglicky
They were presented research results from the project "School and Health for the 21st Century” From the aspect of optimal personality development. Application of the basic results of mental hygiene and health education must respect the laws of optimal personality development and in this respect must also be formulated in the research results into practice. They were presented research results from the project "School and Health for the 21st Century” From the aspect of optimal personality development. Application of the basic results of mental hygiene and health education must respect the laws of optimal personality development and in this respect must also be formulated in the research results into practice. They were presented research results from the project "School and Health for the 21st Century” From the aspect of optimal personality development. Application of the basic results of mental hygiene and health education must respect the laws of optimal personality development and in this respect must also be formulated in the research results into practice. They were presented research results from the project "School and Health for the 21st Century” From the aspect of optimal personality development. Application of the basic results of mental hygiene and health education must respect the laws of optimal personality development and in this respect must also be formulated in the research results into practice.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|