PROKOPOVÁ, Alice a Jitka REISSMANNOVÁ. Výchova ke zdraví v přípravě budoucích učitelů (východiska, podněty, inspirace, "nabídka a poptávka", cíle a záměry). In ŘEHULKA, E., JANDA, M. (eds.) ANOTACE příspěvků 7. konference s mezinárodní účastí Škola a zdraví 21. 2011. ISBN 978-80-210-5532-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výchova ke zdraví v přípravě budoucích učitelů (východiska, podněty, inspirace, "nabídka a poptávka", cíle a záměry)
Název česky Výchova ke zdraví v přípravě budoucích učitelů (východiska, podněty, inspirace, "nabídka a poptávka", cíle a záměry)
Název anglicky HEALTH EDUCATION IN PREPARING FUTURE TEACHERS (STARTING POINTS, IDEAS, INSPIRATION, "SUPPLY AND DEMAND", AIMSNAND OBJECTIVES)
Autoři PROKOPOVÁ, Alice a Jitka REISSMANNOVÁ.
Vydání ŘEHULKA, E., JANDA, M. (eds.) ANOTACE příspěvků 7. konference s mezinárodní účastí Škola a zdraví 21, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5532-2
Klíčová slova česky podpora zdraví; výchova ke zdraví; výzkumné šetření
Klíčová slova anglicky health promotion; health education; ressearch survey
Změnil Změnila: RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D., učo 1247. Změněno: 25. 10. 2011 08:08.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na obsahovou stránku implementace oboru Výchova ke zdraví do přípravy budoucích učitelů. Tento obor je relativně nově konstituovaný. Na tuto skutečnost pohlížíme jako na výzvu, považujeme ji za příležitost k hledání smysluplného obsahu. V souvislosti s touto problematikou realizovaly autorky několik výzkumných šetření, zjišťujících, jak se na otázku smysluplného a přínosného obsahu tohoto oboru dívají sami studenti. V příspěvku předkládají autorky výsledky těchto šetření.
Anotace anglicky
The paper is focused on the content of the implementation of the field of Health education in the preparation of future teachers. The study is relatively newly constituted. In fact we view this as a challenge. In this connection the authors have implemented a number of surveys, whose objective was to determine how the question is meaningfull and beneficial content of this field look by students of the Faculty of education at MU.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 07:49