2011
Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reálií
PEŠKOVÁ, KarolínaZákladní údaje
Originální název
Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reálií
Autoři
Vydání
Prager germanistische Studententagung PRAGESTT 2011, 2011
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 5. 3. 2012 13:48, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
V originále
Der Beitrag präsentiert den aktuellen Stand der Dissertationsarbeit „Visualisierungen für das Lernen landeskundlicher Inhalte in Lehrwerken für den DaF-Unterricht“, deren Hauptziel ist es, das Vorkommen der Visualisierungen für den Landeskundeunterricht in den DaF- Lehrwerken zu untersuchen. Im Rahmen der Inhaltsanalyse von DaF-Lehrwerken wird ein Kategoriensystem der Typen, Inhalte und Funktionen der Visualisierungen entwickelt und mittels der Berechnung der Interkoder-Übereinstimmung überprüft.
Česky
V prezentaci jsme představili dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na posuzování vizuálních prostředků pro výuku reálií v učebnicích němčiny. Prezentovali jsme navržený výzkumný nástroj a výsledky jeho ověřování z hlediska inter-rater reliability.