k 2011

Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reálií

PEŠKOVÁ, Karolína

Základní údaje

Originální název

Vizuální prostředky v učebnicích německého jazyka pro výuku reálií

Vydání

Prager germanistische Studententagung PRAGESTT 2011, 2011

Další údaje

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 5. 3. 2012 13:48, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

V originále

Der Beitrag präsentiert den aktuellen Stand der Dissertationsarbeit „Visualisierungen für das Lernen landeskundlicher Inhalte in Lehrwerken für den DaF-Unterricht“, deren Hauptziel ist es, das Vorkommen der Visualisierungen für den Landeskundeunterricht in den DaF- Lehrwerken zu untersuchen. Im Rahmen der Inhaltsanalyse von DaF-Lehrwerken wird ein Kategoriensystem der Typen, Inhalte und Funktionen der Visualisierungen entwickelt und mittels der Berechnung der Interkoder-Übereinstimmung überprüft.

Česky

V prezentaci jsme představili dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na posuzování vizuálních prostředků pro výuku reálií v učebnicích němčiny. Prezentovali jsme navržený výzkumný nástroj a výsledky jeho ověřování z hlediska inter-rater reliability.