STŘELEC, Stanislav. Pregraduální příprava studentů učitelství na spolupráci s rodiči žáků. In Wiegerová Adriana (ed.) Koncepčné smerovanie pedagogickej praxe na pedagogických fakultách. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave - Pedagogická fakulta, 2011, s. 5-9. OZ V4 jako 31. pedagogická publikace PdF UK. ISBN 978-80-89443-04-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pregraduální příprava studentů učitelství na spolupráci s rodiči žáků
Název anglicky Pregraduate Teachers´ Education For Pupils´ Parents Cooperation
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Bratislava, Wiegerová Adriana (ed.) Koncepčné smerovanie pedagogickej praxe na pedagogických fakultách, od s. 5-9, 5 s. OZ V4 jako 31. pedagogická publikace PdF UK, 2011.
Nakladatel Univerzita Komenského v Bratislave - Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053747
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-89443-04-8
Klíčová slova česky studenti učitelství, kompetence, způsobilost, schopnosti, spolupráce, rodiče žáků, příprava budoucích učitelů, výzkumné výsledky, doporučení
Klíčová slova anglicky teacher’s profession student; competence; eligibility; skills; cooperation; pupils’ parents; teacher’s profession practice; research results; recommendation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 21. 3. 2012 10:51.
Anotace
Studie vycházející z výsledků výzkumu se zabývá způsobilostí, dovednostmi a schopnostmi učitele, které spoluvytvářejí jeho kompetentnost pro efektivní spolupráci s rodiči žáků a možnostmi pro utváření jejich základů v rámci pedagogických praxí. Příspěvek obsahuje dílčí výsledky z výzkumného šetření, které je součástí jednoho z témat výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622421 Škola a zdraví pro 21. století - „Třídní učitel-činitel ovlivňující zdraví svých žáků“.
Anotace anglicky
The present study that draws from the results of research deals with teacher’s eligibility, skills and abilities that co-modify his or her competence for efficient cooperation with pupils’ parents and furthermore it developes the possibilites and basic principles which are being used during the practice teaching preparation.This paper sums up the research knowledge, concerning partial theme of the research project of Faculty of Education, Masaryk University in Brno School and Health for the 21 Century – “Class teacher as an influencing factor of pupils’ health”.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 21. 8. 2024 10:18