HAVEL, Jiří a Gabriela PAUŠOVÁ. Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení? Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: PdF MU, 2011, roč. 136, č. 1, s. 10-13. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení?
Název anglicky How Do Teachers Evaluate Current Textbooks of Initial Reading?
Autoři HAVEL, Jiří a Gabriela PAUŠOVÁ.
Vydání Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2011, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Výuka elementárního čtení; hodnocení učebnic; vyučovací metoda.
Klíčová slova anglicky Initial reading teaching; evaluation textbooks; educational method.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 4. 11. 2011 12:41.
Anotace
V článku jsou prezentována některá zjištění, která byla výsledkem výzkumného šetření v oblasti využívání současných učebnic elementárního čtení učiteli primární školy.
Anotace anglicky
The article presents some findings that come from research project in the area of exploitation of current textbooks of initial reading by primary school teachers.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 01:41