2011
Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení?
HAVEL, Jiří a Gabriela PAUŠOVÁZákladní údaje
Originální název
Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení?
Název anglicky
How Do Teachers Evaluate Current Textbooks of Initial Reading?
Autoři
HAVEL, Jiří a Gabriela PAUŠOVÁ
Vydání
Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2011, 0323-0449
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Výuka elementárního čtení; hodnocení učebnic; vyučovací metoda.
Klíčová slova anglicky
Initial reading teaching; evaluation textbooks; educational method.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 11. 2011 12:41, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
V článku jsou prezentována některá zjištění, která byla výsledkem výzkumného šetření v oblasti využívání současných učebnic elementárního čtení učiteli primární školy.
Anglicky
The article presents some findings that come from research project in the area of exploitation of current textbooks of initial reading by primary school teachers.