J 2011

Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení?

HAVEL, Jiří a Gabriela PAUŠOVÁ

Základní údaje

Originální název

Jak učitelé hodnotí současné učebnice elementárního čtení?

Název anglicky

How Do Teachers Evaluate Current Textbooks of Initial Reading?

Autoři

HAVEL, Jiří a Gabriela PAUŠOVÁ

Vydání

Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2011, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Výuka elementárního čtení; hodnocení učebnic; vyučovací metoda.

Klíčová slova anglicky

Initial reading teaching; evaluation textbooks; educational method.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 4. 11. 2011 12:41, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

V článku jsou prezentována některá zjištění, která byla výsledkem výzkumného šetření v oblasti využívání současných učebnic elementárního čtení učiteli primární školy.

Anglicky

The article presents some findings that come from research project in the area of exploitation of current textbooks of initial reading by primary school teachers.