W 2011

Specifické přístupy v inkluzívní škole – žáci se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním

OPATŘILOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Specifické přístupy v inkluzívní škole – žáci se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním

Název česky

Specifické přístupy v inkluzívní škole – žáci se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním

Název anglicky

Specific approach in inclusive school - pupils with health disabilities and health disadvantages

Autoři

OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00053786

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Žák se zdravotním postižením; vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; podpora; přístup

Klíčová slova anglicky

pupil with health disabilities; education; special educational needs; support; approach
Změněno: 23. 3. 2012 10:40, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Workshop byl věnován problematice inkluzivního vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Byly prezentovány výsledky dílčích výzkumů VT4 za rok 2010.

Anglicky

The workshop deals with issues of inclusive uducation pupils with health disabilities and pupils with health disadvantages. There was prezented results partials researchs.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání