2011
Specifické přístupy v inkluzívní škole – žáci se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním
OPATŘILOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Specifické přístupy v inkluzívní škole – žáci se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním
Název česky
Specifické přístupy v inkluzívní škole – žáci se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním
Název anglicky
Specific approach in inclusive school - pupils with health disabilities and health disadvantages
Autoři
OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00053786
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Žák se zdravotním postižením; vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; podpora; přístup
Klíčová slova anglicky
pupil with health disabilities; education; special educational needs; support; approach
Změněno: 23. 3. 2012 10:40, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
V originále
Workshop byl věnován problematice inkluzivního vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Byly prezentovány výsledky dílčích výzkumů VT4 za rok 2010.
Anglicky
The workshop deals with issues of inclusive uducation pupils with health disabilities and pupils with health disadvantages. There was prezented results partials researchs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|