ŘEHULKA, Evžen, Jan MAREŠ a Tereza ŠKUBALOVÁ. Učíme psychologii. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učíme psychologii
Název anglicky Teaching psychology
Autoři ŘEHULKA, Evžen (203 Česká republika, domácí), Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí) a Tereza ŠKUBALOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053812
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výuka psychologie; etické aspekty výuky psychologie; inovativní metody při výuce psychologie; metodologie a statistika při výuce psychologie; evropská spolupráce při výuce psychologie;
Klíčová slova anglicky teaching of psychology; ethical aspects of psychology teaching; innovative methods in psychology teaching; methodology and psychometry in psychology teaching; European cooperation in psychology teaching;
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D., učo 67915. Změněno: 26. 3. 2012 19:06.
Anotace
Jednodenní konference s mezinárodní účastí byla určena vysokoškolským učitelům psychologie (nejen) z pedagogických fakult. Jejím cílem bylo otevřít diskusi na následující témata: jak zpřístupňovat a popularizovat psychologické poznatky v hromadné výuce, etické aspekty práce s psychologickými poznatky, vysokoškolský učitel psychologie jako profese v evropské dimenzi, inovace a zkušenosti s výukou, jaké cíle a metody má mít výuka uživatelů psychologických poznatků, jak přiblížit studentům výsledky psychologického výzkumu a aplikace psychologické diagnostiky ve výuce, interdisciplinární spolupráce i další nová témata ve výuce psychologie.
Anotace anglicky
One-day international conference was intended for college psychology teachers (not only) from the faculties of education. Its aim was to open discussion on the following topics: how to access and popularize psychological knowledge in public education, ethical aspects of working with psychological knowledge, professor of psychology as a profession in the European dimension, innovation and experience in teaching, what goals and methods of teaching are appropriate for users of psychological knowledge, how to bring students to the results of psychological research and application of psychological diagnosis in education, interdisciplinary collaboration and other new issues in the teaching of psychology.
VytisknoutZobrazeno: 7. 10. 2024 02:44