Klima školy jako dialog: evaluační nástroje pro zjišťování aspektů klimatu školy
MAREŠ, Jan a Stanislav MICHEK. Klima školy jako dialog: evaluační nástroje pro zjišťování aspektů klimatu školy. In konference Personální podmínky školy ve vztahu k inkluzi. Brno. 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Klima školy jako dialog: evaluační nástroje pro zjišťování aspektů klimatu školy |
Název anglicky | School climate as a dialogue: Evaluation tools for identifying aspects of school climate |
Autoři | MAREŠ, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Stanislav MICHEK (203 Česká republika). |
Vydání | konference Personální podmínky školy ve vztahu k inkluzi. Brno. 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14230/11:00054138 |
Organizační jednotka | Fakulta sociálních studií |
Klíčová slova česky | klima školy; diagnostika klimatu školy; autoevaluační nástroje |
Klíčová slova anglicky | school climate; school climate assessment; self-evaluation tools |
Změnil | Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 29. 11. 2011 14:29. |
Anotace |
---|
Příspěvek shrnuje zkušenosti s výzkumným ověřováním a standardizací autoevaluačních nástrojů mapujících klima školy. Shrnuje celý proces od zahájení dialogu uvnitř školy (vč. metod jeho facilitace) a hledání potencionálně problémových oblastí; vlastní diagnostiku klimatu školy či jeho částí i způsoby práce s výsledky autoevaluačních nástrojů dostupných on-line na příkladu konkrétních autoevaluačních nástrojů vzniklých např. v projektu "Cesta ke kvalitě" http://www.evaluacninastroje.cz/ |
Anotace anglicky |
---|
This paper summarizes research experience with validation standardization tools for self-evaluation and mapping of the school climate. It summarizes the whole process of starting a dialogue within the school (including methods of dialogue facilitation) and search for potential problem areas, self-diagnostics on school climate and its parts as well as ways to work with the results of self-evaluation tools available online on the specific example of self-evaluation tools such as created in the project "the road to quality "http://www.evaluacninastroje.cz/ |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622406, záměr | Název: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti |
VytisknoutZobrazeno: 13. 7. 2024 15:46