SYSLOVÁ, Zora. Jak může předškolní pedagog ovlivnit hru dítěte. In Podhájecká M., Miňová, M. Hra v predprimárnej edukácii. Zborník z vedecko-odbornejj konferencie s medzinárodnou účastku. Prešov: Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity, 2011, s. 387-397, 10 s. ISBN 978-80-555-0467-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{960294, author = {Syslová, Zora}, address = {Prešov}, booktitle = {Hra v predprimárnej edukácii. Zborník z vedecko-odbornejj konferencie s medzinárodnou účastku}, editor = {Podhájecká M., Miňová, M.}, keywords = {play; spontaneity; preschool teacher}, language = {cze}, location = {Prešov}, isbn = {978-80-555-0467-4}, pages = {387-397}, publisher = {Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity}, title = {Jak může předškolní pedagog ovlivnit hru dítěte}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 960294 AU - Syslová, Zora PY - 2011 TI - Jak může předškolní pedagog ovlivnit hru dítěte PB - Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity CY - Prešov SN - 9788055504674 KW - play KW - spontaneity KW - preschool teacher N2 - Příspěvek se zaměřuje na vymezení hry v podmínkách mateřské školy a roli, jakou ve hře zaujímá předškolní pedagog. Seznamuje s výsledky výzkumného šetření zaměřeného na monitorování prostoru, který je v mateřských školách dáván hře a zjištění, zda se daří předškolním pedagogům zasahovat do hry tak, aby netlumili spontánnost a jedinečnost každého dítěte. Z výsledků vyplývá, že pozitivním trendem je zkvalitňování spontánních aktivit v mateřských školách díky vytváření lepších podmínek a přirozenější organizaci vzdělávacích činností. ER -
SYSLOVÁ, Zora. Jak může předškolní pedagog ovlivnit hru dítěte. In Podhájecká M., Miňová, M. \textit{Hra v predprimárnej edukácii. Zborník z vedecko-odbornejj konferencie s medzinárodnou účastku}. Prešov: Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity, 2011, s.~387-397, 10 s. ISBN~978-80-555-0467-4.
|