D 2011

Některé aspekty výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Některé aspekty výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název anglicky

Some Aspects in Education of Initial Reading of Pupils with Special Needs

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Bratislava, Učiteľovo myslenie a uvažovanie. od s. 154-163, 10 s. 2011

Nakladatel

Ústav primárnej a preprimárnej pedagogiky PdF UK v Bratislave

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00054283

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-89443-10-9

Klíčová slova česky

Výuka elementárního čtení a psaní; vyučovací metody; vyučovací formy; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze.

Klíčová slova anglicky

Teaching of elementary reading and writing; educational methods; educational forms; pupil with special educational need; inclusion.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 7. 12. 2011 18:41, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek přináší vybrané poznatky z empirického výzkumu v oblasti didaktiky elementárního čtení a psaní, který je součástí výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu“ (MSM 0021622443), realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity (řešitelka prof. M. Vítková). Obsahem jsou některá zjištění o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v praxi učitelů primárních škol.

Anglicky

The aim of this article is to show really summary of methods and forms of elementary reading and writing that teachers use in school today. It results from research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková).

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání