2011
Některé aspekty výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
HAVEL, JiříZákladní údaje
Originální název
Některé aspekty výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky
Some Aspects in Education of Initial Reading of Pupils with Special Needs
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Bratislava, Učiteľovo myslenie a uvažovanie. od s. 154-163, 10 s. 2011
Nakladatel
Ústav primárnej a preprimárnej pedagogiky PdF UK v Bratislave
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00054283
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-89443-10-9
Klíčová slova česky
Výuka elementárního čtení a psaní; vyučovací metody; vyučovací formy; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze.
Klíčová slova anglicky
Teaching of elementary reading and writing; educational methods; educational forms; pupil with special educational need; inclusion.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 7. 12. 2011 18:41, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší vybrané poznatky z empirického výzkumu v oblasti didaktiky elementárního čtení a psaní, který je součástí výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu“ (MSM 0021622443), realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity (řešitelka prof. M. Vítková). Obsahem jsou některá zjištění o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v praxi učitelů primárních škol.
Anglicky
The aim of this article is to show really summary of methods and forms of elementary reading and writing that teachers use in school today. It results from research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková).
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|