FRIEDMANN, Zdeněk a Bohumíra LAZAROVÁ. K profesní orientaci a technickému vzdělávání v základních školách. In Friedmann, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 225-242. ISBN 978-80-210-5602-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K profesní orientaci a technickému vzdělávání v základních školách
Název anglicky On professional aspirations and technical education in basic schools
Autoři FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) a Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. od s. 225-242, 18 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00054308
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky profesní orientace; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; technické vzdělávání; praktické vyučování
Klíčová slova anglicky career guidance; pupils with special educational needs; technical education; crafts; practical education
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 7. 2013 13:30.
Anotace
V textu jsou uvedeny výsledky výzkumu realizovaného na základních školách, který byl zaměřen na poznání některých aspektů profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Nové návrhy (nápady) se stávají pro všechny zúčastněné inspirací pro netradiční řešení výukových situací, která využijí bezprostředně v současně probíhající pedagogické praxi na základních školách.
Anotace anglicky
The text presents preliminary results of research conducted at the basic schools focused on identification of selected aspects of pupils professional aspiration, especially of pupils with special educational needs. The new ideas and proposals became inspirations for different kinds untraditional teaching that students can actually use during their pedagogical practice at the basic schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 13:57