2011
Autoevaluace mateřské školy z pohledu předškolních pedagogů
SYSLOVÁ, Zora a Jana POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁZákladní údaje
Originální název
Autoevaluace mateřské školy z pohledu předškolních pedagogů
Název anglicky
The self-evaluation of the kindergarten from point of view of pre-primary teachers
Autoři
SYSLOVÁ, Zora a Jana POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ
Vydání
Učiteľovo myslenie a uvažovanie, 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Autoevaluace; dimenze; rozvoj školy.
Klíčová slova anglicky
Self-evaluation; dimension; school development.
Změněno: 3. 1. 2013 19:02, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Prezentace se zabývá problematikou autoevaluace v mateřských školách. Proces autoevaluace je nahlížen s využitím modelu pěti dimenzí. Autorky seznamují s výsledky dotazníkového šetření v mateřských školách. V závěru porovnávají získané informace s obdobným šetřením ve školách základních.
Anglicky
Presentations deals with problems of the self-evaluation in kindergartens. This process is viewed with the use of model of the five dimensions. Authors offer the conclusions of the questionnaires research in kindergartens. In the finish those information are balanced with the similar research in the basic schools.