SYSLOVÁ, Zora a Jana POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ. Předškolní pedagogové a autoevaluace mateřské školy. In Wiergerová, A., Vávrová S. Učiteľovo myslenie a uvažovanie. Bratislava: Ústav primárném a preprimárnej pedagogiky PdF UK, Bratislava, 2011, s. 145-153. ISBN 978-80-89443-10-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Předškolní pedagogové a autoevaluace mateřské školy
Název anglicky Preschool pedagogues and self-evaluation of kindergartens
Autoři SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Bratislava, Učiteľovo myslenie a uvažovanie, od s. 145-153, 9 s. 2011.
Nakladatel Ústav primárném a preprimárnej pedagogiky PdF UK, Bratislava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054387
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-89443-10-9
Klíčová slova česky Autoevaluace; dimenze; rozvoj školy.
Klíčová slova anglicky Self-evaluation; dimension; school development.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 21. 3. 2012 14:04.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou autoevaluace v mateřských školách. Proces autoevaluace je nahlížen s využitím modelu pěti dimenzí. V empirické části příspěvek přibližuje závěry z dotazníkového šetření a poskytuje analytický vhled do autoevaluačních procesů mateřských škol v uplynulých pěti letech.
Anotace anglicky
The contribution deals with problems of the self-evaluation in kindergartens. The process of self-evaluation is looked at with the use of the model of five dimensions. In the empirical part the contribution outlines the conclusions from questionnaire and provides analytical view in to the self-evaluating processes of kindergartens in the past five years.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 13:55