2011
Předškolní pedagogové a autoevaluace mateřské školy
SYSLOVÁ, Zora a Jana POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁZákladní údaje
Originální název
Předškolní pedagogové a autoevaluace mateřské školy
Název anglicky
Preschool pedagogues and self-evaluation of kindergartens
Autoři
SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Bratislava, Učiteľovo myslenie a uvažovanie, od s. 145-153, 9 s. 2011
Nakladatel
Ústav primárném a preprimárnej pedagogiky PdF UK, Bratislava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00054387
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-89443-10-9
Klíčová slova česky
Autoevaluace; dimenze; rozvoj školy.
Klíčová slova anglicky
Self-evaluation; dimension; school development.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 21. 3. 2012 14:04, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou autoevaluace v mateřských školách. Proces autoevaluace je nahlížen s využitím modelu pěti dimenzí. V empirické části příspěvek přibližuje závěry z dotazníkového šetření a poskytuje analytický vhled do autoevaluačních procesů mateřských škol v uplynulých pěti letech.
Anglicky
The contribution deals with problems of the self-evaluation in kindergartens. The process of self-evaluation is looked at with the use of the model of five dimensions. In the empirical part the contribution outlines the conclusions from questionnaire and provides analytical view in to the self-evaluating processes of kindergartens in the past five years.