2011
2.4 Znalosti a inovace
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
2.4 Znalosti a inovace
Název česky
2.4 Znalosti a inovace
Název anglicky
2.4 Knowledge and innovation
Autoři
Vydání
první. Brno, Nadnárodní společnosti v České republice II, od s. 48-52, 5 s. 2011
Nakladatel
Centrum výzkumu konkurenční schopnosti České republiky, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-5677-0
Klíčová slova česky
znalosti inovace konkurenceschopnost nadnárodní společnosti
Klíčová slova anglicky
knowledge innovaton competitiveness multinational corporations
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2012 15:50, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Text kapitoly prezentuje teoretická východiska týkající se řízení znalostí a inovací v pobočkách nadnárodních společností (MNC).Pozornost je věnována pozici poboček a jejich přínosu v tvorbě znalostí a inovačních aktivitách, směru transferu znalostí, centralizaci a decentralizaci znalostního manangementu v MNC.
Anglicky
Text of the chapter presents theoretical findings concerning knowledge and innovation management in subsidiaries of multinational corporations (MNC). Attention is paid to the subsidiaries position and their contribution to knowledge creation and innovation activities, knowledge transfer directions, centralisation and decentralisation of knowledge management in the MNCs.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|