C 2011

2.4 Znalosti a inovace

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

2.4 Znalosti a inovace

Název česky

2.4 Znalosti a inovace

Název anglicky

2.4 Knowledge and innovation

Vydání

první. Brno, Nadnárodní společnosti v České republice II, od s. 48-52, 5 s. 2011

Nakladatel

Centrum výzkumu konkurenční schopnosti České republiky, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5677-0

Klíčová slova česky

znalosti inovace konkurenceschopnost nadnárodní společnosti

Klíčová slova anglicky

knowledge innovaton competitiveness multinational corporations

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2012 15:50, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Text kapitoly prezentuje teoretická východiska týkající se řízení znalostí a inovací v pobočkách nadnárodních společností (MNC).Pozornost je věnována pozici poboček a jejich přínosu v tvorbě znalostí a inovačních aktivitách, směru transferu znalostí, centralizaci a decentralizaci znalostního manangementu v MNC.

Anglicky

Text of the chapter presents theoretical findings concerning knowledge and innovation management in subsidiaries of multinational corporations (MNC). Attention is paid to the subsidiaries position and their contribution to knowledge creation and innovation activities, knowledge transfer directions, centralisation and decentralisation of knowledge management in the MNCs.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky