2011
Competitiveness of firms, performance and customer orientation measures – empirical survey results
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Competitiveness of firms, performance and customer orientation measures – empirical survey results
Název česky
Konkurenceschopnost podniků, výkonnost a měřítka orientace na zákazníky - výsledky empirického výzkumu
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Brno, Mendelova univerzita v Brně, 2011, 1211-8516
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/11:00054421
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky
konkurenceschopnost konkurenční výhoda výkonnost meřítka orientace na zákazníka
Klíčová slova anglicky
competitiveness competitive advantage performance customer orientation measures
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 11:46, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
The purpose of the paper is to presents results from two empirical surveys concerning selected factors which can be connected to customer orientation, performance and competitiveness of firms.The purpose of the surveys was also to reveal potential differences between sectors arising from not only the different influences of internal but as well as external environment.
Česky
Cílem článku je prezentovat výsledky dvou empirických průzkumů týkajících se vybraných faktorů orientace na zákazníka, výkonnosti a konkurenceschopnosti podniků. Učelem průzkumů bylo taktéž zjistit potenciální rozdíly mezi odvětvími, které mohou vyplývat z rozdílů interního a externího prostředí.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MU |
|