KLAPALOVÁ, Alena. Competitiveness of firms, performance and customer orientation measures – empirical survey results. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2011, LIX, č. 7, s. 195-202. ISSN 1211-8516.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Competitiveness of firms, performance and customer orientation measures – empirical survey results
Název česky Konkurenceschopnost podniků, výkonnost a měřítka orientace na zákazníky - výsledky empirického výzkumu
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Brno, Mendelova univerzita v Brně, 2011, 1211-8516.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/11:00054421
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky konkurenceschopnost konkurenční výhoda výkonnost meřítka orientace na zákazníka
Klíčová slova anglicky competitiveness competitive advantage performance customer orientation measures
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 26. 1. 2013 11:46.
Anotace
The purpose of the paper is to presents results from two empirical surveys concerning selected factors which can be connected to customer orientation, performance and competitiveness of firms.The purpose of the surveys was also to reveal potential differences between sectors arising from not only the different influences of internal but as well as external environment.
Anotace česky
Cílem článku je prezentovat výsledky dvou empirických průzkumů týkajících se vybraných faktorů orientace na zákazníka, výkonnosti a konkurenceschopnosti podniků. Učelem průzkumů bylo taktéž zjistit potenciální rozdíly mezi odvětvími, které mohou vyplývat z rozdílů interního a externího prostředí.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUNázev: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 3. 9. 2024 12:28