J 2011

Competitiveness of firms, performance and customer orientation measures – empirical survey results

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Competitiveness of firms, performance and customer orientation measures – empirical survey results

Název česky

Konkurenceschopnost podniků, výkonnost a měřítka orientace na zákazníky - výsledky empirického výzkumu

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Brno, Mendelova univerzita v Brně, 2011, 1211-8516

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/11:00054421

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova česky

konkurenceschopnost konkurenční výhoda výkonnost meřítka orientace na zákazníka

Klíčová slova anglicky

competitiveness competitive advantage performance customer orientation measures

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 11:46, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

The purpose of the paper is to presents results from two empirical surveys concerning selected factors which can be connected to customer orientation, performance and competitiveness of firms.The purpose of the surveys was also to reveal potential differences between sectors arising from not only the different influences of internal but as well as external environment.

Česky

Cílem článku je prezentovat výsledky dvou empirických průzkumů týkajících se vybraných faktorů orientace na zákazníka, výkonnosti a konkurenceschopnosti podniků. Učelem průzkumů bylo taktéž zjistit potenciální rozdíly mezi odvětvími, které mohou vyplývat z rozdílů interního a externího prostředí.

Návaznosti

MUNI/A/0905/2009, interní kód MU
Název: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty