Detailed Information on Publication Record
2011
Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách
CRHA, Bedřich, Taťána JURČÍKOVÁ and Markéta PRUDÍKOVÁBasic information
Original name
Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách
Name in Czech
Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách
Name (in English)
Research into the Use of Multimedia Technologies in Music Education at Secondary Schools
Authors
CRHA, Bedřich (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Taťána JURČÍKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Markéta PRUDÍKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
Teoretické reflexe hudební výchovy, Brno, Masarykova univerzita, 2011, 1803-1331
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50000 5. Social Sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14410/11:00059164
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
empirický výzkum; multimediální aplikace; hudební software; internet; hudební činnosti; střední školy
Keywords in English
empirical research; multimedia applications; music software; internet; music activities; secondary schools
Tags
Reviewed
Změněno: 11/10/2012 14:07, doc. PhDr. Bedřich Crha, CSc.
V originále
Studie navazuje na obdobný výzkum na základních školách v roce 2010, zaměřuje se na využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách v České republice. Z pohledu žáků i učitelů zachycuje a vyhodnocuje současný stav využívání těchto médií a navrhuje perspektivní možnosti jejich aplikace ve výuce hudební výchovy na středních školách.
In English
The study builds on similar research in primary schools in 2010, focuses on the use of multimedia technology in music education at secondary schools in the Czech Republic. From the perspective of students and teachers it captures and evaluates the current state of media use and suggests promising possibilities for their application in the teaching of music education in secondary schools.
Links
MUNI/A/1022/2010, interní kód MU |
|