Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{964170, author = {Miléř, Tomáš}, address = {Olomouc}, edition = {1.}, editor = {RNDr. Renata Holubová, CSc.}, keywords = {education, research, Vernier}, language = {cze}, location = {Olomouc}, isbn = {978-80-244-2894-9}, pages = {179-184}, publisher = {Veletrh nápadů učitelů fyziky XI}, title = {Využití měřící stanice Vernier pro školní experimenty}, url = {http://kdf.mff.cuni.cz/veletrh/2011/cz/abstrakty.html}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 964170 AU - Miléř, Tomáš PY - 2011 TI - Využití měřící stanice Vernier pro školní experimenty PB - Veletrh nápadů učitelů fyziky XI CY - Olomouc SN - 9788024428949 KW - education, research, Vernier UR - http://kdf.mff.cuni.cz/veletrh/2011/cz/abstrakty.html N2 - Při výuce přírodovědních přemětů na základní škole bychom jistě svým žákům občas rádi umožnili, aby sami navrhli a provedli experiment. Máme-li k dispozici univerzální měřící stanici a sadu detektorů, žáci mohou sami zvolit kombinaci veličin, které by bylo vhodné sledovat. Měřící stanice Vernier umožňuje připojit až 4 čidla současně a provádět s nimi dlouhodobá měření. Se žáky 8. ročníku jsme tímto způsobem provedli dvě měření. Žáci vybrali a nainstalovali čidla pro monitorování mikroklimatu ve třídě, přičemž jsme současně sledovali vliv koncentrace CO2 v ovzduší na kyselost vody. Ve druhém experimentu jsme zkoumali fotosyntézu rostlin. V laboratorních podmínkách se nám podařilo ověřit dva globální problémy: okyselování oceánů a reakci rostlin na extrémní klimatické podmínky. Výsledky měření žáci prezentovali na studentské konferenci GLOBE Games ve Svitavách. ER -
MILÉŘ, Tomáš. \textit{Využití měřící stanice Vernier pro školní experimenty}. 1. vyd. Olomouc: Veletrh nápadů učitelů fyziky XI, 2011, s.~179-184, 269 s. ISBN~978-80-244-2894-9.
|