2011
Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction
Název česky
Hodnocení a sebehodnocení žáků - podpora individualizace výuky
Autoři
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2011
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Belgie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00054616
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
hodnocení; sebehodnocení; kritéria; indikátory; individualizace; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky
assessment; self-assessment; criteria; indicators;individualization; pupils with special needs
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 10. 1. 2012 15:29, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
The topic of the workshop was the assessment of the pupils with special needs. The participants had been informed about the results of the research Special Needs of pupils(in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education /resolver prof. M. Vítková/) and the results of the research Teachers point of view on the assessment of the pupils with special needs. Teachers had been met with the new model concerned at the pupil self-assessment and the tool for individualization.
Česky
Workshop byl zaměřen na hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Účastníci získali informace o výsledcích výzkumu na Evropské škole Brusel III - hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Učitelé byli seznámeni s novým modelem hodnocení, soustředěným na sebehodnocení žáků a nástrojem pro podporu individualizace výuky.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|