W 2011

Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction

Název česky

Hodnocení a sebehodnocení žáků - podpora individualizace výuky

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2011

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Belgie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00054616

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

hodnocení; sebehodnocení; kritéria; indikátory; individualizace; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami

Klíčová slova anglicky

assessment; self-assessment; criteria; indicators;individualization; pupils with special needs

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 10. 1. 2012 15:29, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

The topic of the workshop was the assessment of the pupils with special needs. The participants had been informed about the results of the research Special Needs of pupils(in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education /resolver prof. M. Vítková/) and the results of the research Teachers point of view on the assessment of the pupils with special needs. Teachers had been met with the new model concerned at the pupil self-assessment and the tool for individualization.

Česky

Workshop byl zaměřen na hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Účastníci získali informace o výsledcích výzkumu na Evropské škole Brusel III - hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Učitelé byli seznámeni s novým modelem hodnocení, soustředěným na sebehodnocení žáků a nástrojem pro podporu individualizace výuky.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání