VAŠÍČKOVÁ, Monika, Zdeňka LOSOSOVÁ a Milan KUBIATKO. Dovednosti žáků ve výuce přírodopisu. In Mgr. Martina Jančová, Ph.D., PaedDr. Milan Kubiatko, Ph.D., Doc. RNDr. Zdeňka Lososová, Ph.D. Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu. 2011. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 59-63, 63 s. ISBN 978-80-210-5617-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dovednosti žáků ve výuce přírodopisu
Název česky Dovednosti žáků ve výuce přírodopisu
Název anglicky The pupil's skills in the Biology education
Autoři VAŠÍČKOVÁ, Monika, Zdeňka LOSOSOVÁ a Milan KUBIATKO.
Vydání 2011. vyd. Brno, Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu, od s. 59-63, 63 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5617-6
Klíčová slova česky biologie, dovednosti, základní škola, žáci
Klíčová slova anglicky biology, elementary school, pupils, skills
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD., učo 108312. Změněno: 8. 3. 2013 10:17.
Anotace česky
Cílem výzkumu je zjistit, kterými dovednostmi konkrétně žáci disponují a se kterými mají problémy. Ačkoliv existuje řada prací zabývající se dovednostmi, v oblasti biologie se touto otázkou dosud nikdo nezabýval.
Anotace anglicky
The aim of this research is to determine which concrete skills are the pupils capable of and wich skills belong to the group of problematic skills. Although many papers dealing with the skills were published during the recent years, nobody has been interested in the field of biology at elementary schools in the Czech Republic.
Návaznosti
GAP407/10/0514, projekt VaVNázev: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
MUNI/B/1026/2010, interní kód MUNázev: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 22:29