D 2011

Dovednosti žáků ve výuce přírodopisu

VAŠÍČKOVÁ, Monika, Zdeňka LOSOSOVÁ a Milan KUBIATKO

Základní údaje

Originální název

Dovednosti žáků ve výuce přírodopisu

Název česky

Dovednosti žáků ve výuce přírodopisu

Název anglicky

The pupil's skills in the Biology education

Autoři

VAŠÍČKOVÁ, Monika, Zdeňka LOSOSOVÁ a Milan KUBIATKO

Vydání

2011. vyd. Brno, Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu, od s. 59-63, 63 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5617-6

Klíčová slova česky

biologie, dovednosti, základní škola, žáci

Klíčová slova anglicky

biology, elementary school, pupils, skills

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2013 10:17, PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.

Anotace

CZ EN

Česky

Cílem výzkumu je zjistit, kterými dovednostmi konkrétně žáci disponují a se kterými mají problémy. Ačkoliv existuje řada prací zabývající se dovednostmi, v oblasti biologie se touto otázkou dosud nikdo nezabýval.

Anglicky

The aim of this research is to determine which concrete skills are the pupils capable of and wich skills belong to the group of problematic skills. Although many papers dealing with the skills were published during the recent years, nobody has been interested in the field of biology at elementary schools in the Czech Republic.

Návaznosti

GAP407/10/0514, projekt VaV
Název: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
MUNI/B/1026/2010, interní kód MU
Název: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference