KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Aktivní spoluúčast žáka při hodnocení. In Může se učitel stát umělcem výchovy? 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aktivní spoluúčast žáka při hodnocení
Název anglicky Active student participation in assessment
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Vydání Může se učitel stát umělcem výchovy? 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky sebehodnocení žáka; typy hodnocení; formativní hodnocení; rozvoj osobnosti žáka; model komplexního rozvíjejícího hodnocení
Klíčová slova anglicky self-assessment; types of assessment; formative assessment; pupil personal developement
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 22. 3. 2012 11:05.
Anotace
Osobnostně rozvojové pojetí vzdělávání vyžaduje komplexnější pohled na hodnocení, jehož nedílnou součástí je sebehodnocení žáků, který je součástí celého systému, který jsme nazvali modelem komplexního rozvíjejícího hodnocení. V přednášce je tento model vysvětlen.
Anotace anglicky
Personal development approach to education requires a more complex view of the assessment, an integral part of the pupils' self-assessment, which is part of the whole system, which we call the model of developing a comprehensive evaluation. In the lecture, the model is explained.
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 02:39