p 2011

Aktivní spoluúčast žáka při hodnocení

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Aktivní spoluúčast žáka při hodnocení

Název anglicky

Active student participation in assessment

Vydání

Může se učitel stát umělcem výchovy? 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

sebehodnocení žáka; typy hodnocení; formativní hodnocení; rozvoj osobnosti žáka; model komplexního rozvíjejícího hodnocení

Klíčová slova anglicky

self-assessment; types of assessment; formative assessment; pupil personal developement
Změněno: 22. 3. 2012 11:05, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

Osobnostně rozvojové pojetí vzdělávání vyžaduje komplexnější pohled na hodnocení, jehož nedílnou součástí je sebehodnocení žáků, který je součástí celého systému, který jsme nazvali modelem komplexního rozvíjejícího hodnocení. V přednášce je tento model vysvětlen.

Anglicky

Personal development approach to education requires a more complex view of the assessment, an integral part of the pupils' self-assessment, which is part of the whole system, which we call the model of developing a comprehensive evaluation. In the lecture, the model is explained.