2011
Aktivní spoluúčast žáka při hodnocení
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Aktivní spoluúčast žáka při hodnocení
Název anglicky
Active student participation in assessment
Autoři
Vydání
Může se učitel stát umělcem výchovy? 2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
sebehodnocení žáka; typy hodnocení; formativní hodnocení; rozvoj osobnosti žáka; model komplexního rozvíjejícího hodnocení
Klíčová slova anglicky
self-assessment; types of assessment; formative assessment; pupil personal developement
Změněno: 22. 3. 2012 11:05, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
Osobnostně rozvojové pojetí vzdělávání vyžaduje komplexnější pohled na hodnocení, jehož nedílnou součástí je sebehodnocení žáků, který je součástí celého systému, který jsme nazvali modelem komplexního rozvíjejícího hodnocení. V přednášce je tento model vysvětlen.
Anglicky
Personal development approach to education requires a more complex view of the assessment, an integral part of the pupils' self-assessment, which is part of the whole system, which we call the model of developing a comprehensive evaluation. In the lecture, the model is explained.