KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment
Název česky Kritéria hodnocení - podpora individualizace a inkluzivního prostředí
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2011.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054619
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky kritéria hodnocení;hodnotící škála;inkluze; individualizace; hodnocení žáků; sebehodnocení žáků
Klíčová slova anglicky assessment criteria;scale;inclusion; individualization; pupil assessment; pupil self-assessment
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 10. 1. 2012 15:43.
Anotace
Participants were familiarized with the results of research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková)- to assess pupils with special needs in the European School Karlsruhe. The results has become proposed evaluation criteria.Systematic teacher assessment of the pupil in conjunction with pupil self-assessment becomes an important tool for individualization of the instruction. It helps define the individual pupil targets and help to create inclusive environment supporting the development of all pupils.
Anotace česky
Účastníci byli seznámeni s výsledky výzkumu k hodnocení žáků v Evropské škole Brusel III a Karlsruhe. Byla provedena komparace výsledků a výsledkem se stala navržená kritéria hodnocení. Systematické učitelovo hodnocení žáka se ve spojení s jeho sebehodnocením stává důležitým nástrojem pro individualizaci výuky. Pomáhá definovat individuální cíle žáka a spoluvytvářet inkluzivní prosředí podporující rozvoj všech žáků.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 23:54