Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment. 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment |
Název česky | Kritéria hodnocení - podpora individualizace a inkluzivního prostředí |
Autoři | KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Německo |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/11:00054619 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | kritéria hodnocení;hodnotící škála;inkluze; individualizace; hodnocení žáků; sebehodnocení žáků |
Klíčová slova anglicky | assessment criteria;scale;inclusion; individualization; pupil assessment; pupil self-assessment |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 10. 1. 2012 15:43. |
Anotace |
---|
Participants were familiarized with the results of research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková)- to assess pupils with special needs in the European School Karlsruhe. The results has become proposed evaluation criteria.Systematic teacher assessment of the pupil in conjunction with pupil self-assessment becomes an important tool for individualization of the instruction. It helps define the individual pupil targets and help to create inclusive environment supporting the development of all pupils. |
Anotace česky |
---|
Účastníci byli seznámeni s výsledky výzkumu k hodnocení žáků v Evropské škole Brusel III a Karlsruhe. Byla provedena komparace výsledků a výsledkem se stala navržená kritéria hodnocení. Systematické učitelovo hodnocení žáka se ve spojení s jeho sebehodnocením stává důležitým nástrojem pro individualizaci výuky. Pomáhá definovat individuální cíle žáka a spoluvytvářet inkluzivní prosředí podporující rozvoj všech žáků. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 15:05