2011
Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment
Název česky
Kritéria hodnocení - podpora individualizace a inkluzivního prostředí
Autoři
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2011
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00054619
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
kritéria hodnocení;hodnotící škála;inkluze; individualizace; hodnocení žáků; sebehodnocení žáků
Klíčová slova anglicky
assessment criteria;scale;inclusion; individualization; pupil assessment; pupil self-assessment
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 10. 1. 2012 15:43, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
Participants were familiarized with the results of research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková)- to assess pupils with special needs in the European School Karlsruhe. The results has become proposed evaluation criteria.Systematic teacher assessment of the pupil in conjunction with pupil self-assessment becomes an important tool for individualization of the instruction. It helps define the individual pupil targets and help to create inclusive environment supporting the development of all pupils.
Česky
Účastníci byli seznámeni s výsledky výzkumu k hodnocení žáků v Evropské škole Brusel III a Karlsruhe. Byla provedena komparace výsledků a výsledkem se stala navržená kritéria hodnocení. Systematické učitelovo hodnocení žáka se ve spojení s jeho sebehodnocením stává důležitým nástrojem pro individualizaci výuky. Pomáhá definovat individuální cíle žáka a spoluvytvářet inkluzivní prosředí podporující rozvoj všech žáků.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|