W 2011

Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment

Název česky

Kritéria hodnocení - podpora individualizace a inkluzivního prostředí

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2011

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00054619

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

kritéria hodnocení;hodnotící škála;inkluze; individualizace; hodnocení žáků; sebehodnocení žáků

Klíčová slova anglicky

assessment criteria;scale;inclusion; individualization; pupil assessment; pupil self-assessment

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 10. 1. 2012 15:43, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

Participants were familiarized with the results of research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (resolver prof. M. Vítková)- to assess pupils with special needs in the European School Karlsruhe. The results has become proposed evaluation criteria.Systematic teacher assessment of the pupil in conjunction with pupil self-assessment becomes an important tool for individualization of the instruction. It helps define the individual pupil targets and help to create inclusive environment supporting the development of all pupils.

Česky

Účastníci byli seznámeni s výsledky výzkumu k hodnocení žáků v Evropské škole Brusel III a Karlsruhe. Byla provedena komparace výsledků a výsledkem se stala navržená kritéria hodnocení. Systematické učitelovo hodnocení žáka se ve spojení s jeho sebehodnocením stává důležitým nástrojem pro individualizaci výuky. Pomáhá definovat individuální cíle žáka a spoluvytvářet inkluzivní prosředí podporující rozvoj všech žáků.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání