KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Výsledky analýzy inkluzivního prostředí na prvním stupni ZŠ. In Enhancing Inclusion in Education - Building Common Understanding. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výsledky analýzy inkluzivního prostředí na prvním stupni ZŠ
Název anglicky The results of the Analysis of Inclusive Environment in the Primary
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Vydání Enhancing Inclusion in Education - Building Common Understanding, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky ukazatele inkluze; kritéria inkluze; škola pro všechny
Klíčová slova anglicky index for inclusion; criterion for inclusion;school for everybody
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 22. 3. 2012 11:06.
Anotace
Pro zjištění podmínek inkluze v základních školách jsme použili sebehodnotící dotazník Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. Získané zkušenosti s použitím tohoto nástroje i výsledky výzkumu jsme prezentovali zahraničním kolegům.
Anotace anglicky
To determine conditions for inclusion in elementary schools, we used self-assessment questionnaire Index for inclision. The experience gained with the use of this tool and research results were presented to foreign colleagues.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 05:39