2011
Izučenije russkogo jazyka kak inostrannogo u češskich učenikov so specifičeskimi trudnostami v obučeniji
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Izučenije russkogo jazyka kak inostrannogo u češskich učenikov so specifičeskimi trudnostami v obučeniji
Název česky
Vyučování ruštině jako cizímu jazyku u českých žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky
Study of Russian as a Foreign Language in the Czech Students with Specific Learning Difficulties
Autoři
GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Shanghai, Russkij jazyk i literatura vo vremeni i prostranstve, od s. 379-385, 6 s. 2011
Nakladatel
Shanghai foreign Language education Pres
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Čína
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00054629
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-7-5446-2255-4
Klíčová slova česky
vyučování; ruský jazyk; specifické poruchy učení; žák; česká škola
Klíčová slova anglicky
teaching; Russian language; specific learning difficulties; a student; a Czech school
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2013 22:00, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Tekst traktirujet problematiku obučenija russkomu jazyku u učenikov so specifičeskimi zatrudnenijami v češskoj škole. Statja prinosit rezultaty pedagogičeskogo issledovanija.
Česky
Text se týká problematiky vyučování ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení v české škole. Článek přináší výsledky pedagogického výzkumu.
Anglicky
The text refers to the issue of Russian language teaching for pupils with specific learning disabilities in the Czech school. The article presents the results of educational research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|