GRENAROVÁ, Renée. Výzkum jazykové interference u žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině. In E. E. Stefanskij. Jevropejskaja mentalnost skvoz prizmu jazyka. 1. vyd. Samara: Samarskaja gumanitarnaja akademija, 2011, s. 151-157. ISBN 978-5-98996-096-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzkum jazykové interference u žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině
Název česky Výzkum jazykové interference u žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině
Název anglicky The Research of the Language Interference in Learners with Specific Learning Difficulties in Teaching Russian
Autoři GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Samara, Jevropejskaja mentalnost skvoz prizmu jazyka, od s. 151-157, 7 s. 2011.
Nakladatel Samarskaja gumanitarnaja akademija
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054634
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-5-98996-096-5
Klíčová slova česky Výzkum; vliv mateřštiny na osvojování a užívání cizího jazyka; ruský jazyk; specifické poruchy učení
Klíčová slova anglicky Research; on the influence of mother language on learning and using of a foreign language; Russian language; specific learning difficulties.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 28. 3. 2013 21:58.
Anotace
Prezentovaný výzkum vznikl v rámci Výzkumného záměru MŠMT Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Zkoumáme problematiku vlivu mateřštiny na osvojování a užívání cizího jazyka a klademe si otázku, jakou měrou ovlivňuje osvojování ruského jazyka. Respondenty výzkumné sondy byli žáci se specifickými poruchami učení.
Anotace anglicky
The present paper was written within the research project of the Czech Ministry of Education Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM 0021622443. We focuse on the influence of mother language on learning and using of a foreign language, we ask the question in what degree it influences the learning of Russian language. Respondents of the research were pupils with specific learning difficulties.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 31. 7. 2024 05:50