s 2011

Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu

JANČOVÁ, Martina, Milan KUBIATKO a Zdeňka LOSOSOVÁ

Základní údaje

Originální název

Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu

Název anglicky

The pupils and teachers skills in the biology teaching

Autoři

Vydání

1. vydání. Brno, 64 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5617-6

Klíčová slova česky

dovednosti; přírodopis; učitelé; žáci

Klíčová slova anglicky

skills; biology; teachers; pupils

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 2. 2015 15:32, Mgr. Martina Jančová, Ph.D.

Anotace

V originále

Sborník obsahuje 8 příspěvků, které vycházejí z výsledků prezentovaných a diskutovaných na VIII. Studentské konferenci s biologickou, ekologickou a geologickou tématikou studenty učitelské kombinace oboru přírodopis. Příspěvky jsou věnovány problematice didaktiky přírodopisu i odborným biologickým tématikám.

Anglicky

The publication contents 8 articles coming from the results which students of programm for Teacher of Biology presented and discussed in VIII. Biology Department Student Conference. The articles dealing with didactic of biology and specialized biological themes also.

Návaznosti

GAP407/10/0514, projekt VaV
Název: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
MUNI/B/1026/2010, interní kód MU
Název: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference